Faaliyetlerimiz

Faaliyetlerimiz

  • Bölüm kalite sorumlularının çalışmalarının koordinasyonu,
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaların takibi,
  • Her ay Yatan, Ayaktan, Acil Hasta memnuniyet anketlerinin yapılması,
  • Yılda 1 kez Hasta Deneyim Anketi (Evde Sağlık Hizmetleri) yapılması,
  • Yılda 1 kez Çalışan Memnuniyet Anketlerinin yapılması,
  • Anket sonuçlarının değerlendirilmesi ve üst yönetime sunulması,
  • Doküman yönetimi,
  • SKS kapsamında oluşturulan komitelerin organizasyonu,
  •  Bölüm hedeflerine yönelik analiz sonuçlarının değerlendirilmesi,
  • Verimlilik ve Kalite  göstergelerine yönelik süreçlerinin yönetimi,
  • Öz değerlendirme sürecinin yönetimi,
  • Hastane Verimlilik Yerinde Değerlendirme Rehberi doğrultusunda standartların takibi,
  • Sağlıkta Kalite Standartlarının takibi,
  •  Düzeltici önleyici faaliyet sürecinin yönetimi,
  • Güvenlik Raporlama Sistemine ilişkin süreçlerin yönetimi,
  • Risk yönetimine ilişkin süreçlerin takibi,
  • Yönetici takip ekranlarının takibi,
  • Bina turlarının organizasyonu,
  • Tatbikatların planlanması,
  • SKS kapsamında oluşturulan komitelerin organizasyonu ve yönetilmesi,
  • Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgilerin değerlendirilmesi ve sonuçların üst yönetim ile paylaşılması,
  • Kurumda uygulanacak olan projelerde ilgili kriterler dahilinde katkı sağlamakla görevlidir

 

Her yıl güncellenen Verimlilik ve Kalite Yönetim Planı doğrultusunda çalışmalara yön verilmekte olup işleyiş ve faaliyetler  sürdürülmektedir.

 

Organizasyon Şeması   2023   (28.jpg

Sağlıkta Kalitenin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik 

Hasta ve Çalışan Güvenliğinin Sağlanmasına Dair Yönetmelik